Otwórz menu główne
Dmitrij i Władimir na planie nowego Bonda
Abra-kadabra!
Władimir Putin wyciągając Dimitrija z kapelusza

Dmitrij Anatoljewicz Niedźwiedziew Miedwiediew (ur. 14 września 1965) – dawniej prezydent, a teraz premier Rosji, stary ziomek Władimira Putina.

Spis treści

MłodośćEdytuj

W młodości mały Dmitrij biegał z kolegami bawiąc się w agenta Putina. Pisząc czerwonym długopisem, osiągnął wzorowe wyniki w nauce i kończąc przedszkole, uzyskał wyższe wykształcenie.

PolitykaEdytuj

Droga do prezydenturyEdytuj

Był kandydatem bezpartyjnym, który należał do wszystkich partii. W konkursie fanów Cara XXI wieku zajął pierwsze miejsce, zdobywając ok. 70% głosów działaczy... to znaczy społeczeństwa.

PrezydenturaEdytuj

Wykazuje twardą postawę wobec premiera, co objawia się skrajną uległością. Mocno dzierży ster państwa – jego zapowiedzi o wycofaniu wojsk z Gruzji zostały spełnione przed zapowiedzeniem! Do tego jego wyjątkowo przemyślane zabiegi polityczne pozwoliły mu połączyć urząd prezydenta i pacynki Putina, co go ośmieszyło w oczach całego świata zwiększyło jego prestiż.

Spojrzenie na RosjęEdytuj

Pozuje na liberała, czego symptomem jest wydawanie oświadczeń i sporządzania raportów na temat stanu państwa, wyjątkowo szczerych. Jest orędownikiem zmian na lepsze. Zdaniem analityków działania te mają zapobiec zjednoczeniu jego duszy z osobą premiera.

  To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny polityki. Jeśli dostajesz wypieków na widok obrad Sejmu – rozbuduj go.

  To jest tylko zalążek artykułu biograficznego. Jeśli widziałeś tę osobę na ulicy – rozbuduj go.