Otwórz menu główne
Typowa healerka. Najpierw pożądana, później znienawidzona

Healer – nazwa handlowa szamanów oraz prejolów. Dosłownie oznacza „uzdrowiciel”. Zajmują się głównie zbijaniem kasy na naiwnych ludziach uzdrawianiem ciała poprzez duszę. Najczęściej padają ofiarą tekstów takich, jak daj hila/buffa/wpierdol. Ich podstawowym wyposażeniem jest krzesło różdżka lub inna laska, jakaś obciachowa kiecka i kapelusz z miejscowego odpowiednika biedronki. Występuje w wielu grach MMORPG.

Spis treści

CechyEdytuj

Healer słynie z niskiego Hp i Dmg, zdarzają się odosobnione przypadki gier w których nie potrafi walczyć. Wszystko to sprawia, że wybierają go albo mądrzy gracze (taa…) albo totalne nooby, które wybierają go przez przypadek.

PłećEdytuj

W przypadku healera płeć bardzo często wpływa na sposób leczenia.

  • Mężczyzna – tutaj ograniczamy się do machania różdżką, niekoniecznie drewnianą;
  • Kobieta – w tym przypadku, by doszło do pełnego wyleczenia, kobieta-healer musi poświęcić swoją cnotę moc w wielkiej orgii specjalnym rytuale. Z tego powodu najbardziej poszukiwani są healerzy płci żeńskiej.

WystępowanieEdytuj

Healerzy są często poszukiwanymi członkami do raidów w celu leczenia sojuszników. Pojawiają się także na różnych expowiskach, próbując ubić potworka którego rozwala 1 lvl. Ew. szuka kogoś kto go podexpi za hila lub buffy. Jest często poszukiwany do pomocy na instancjach. Po wyłudzeniu kasy od jakiegoś nooba, zgadza się wziąć udział w instancji. Oczywiście gdy ktoś zawali, wszyscy zwalają na Healera mimo, że to dzięki niemu drużyna wytrzymała AŻ 5 minut.

Uwaga!Edytuj

Bywają też Healerzy-Nooby, którzy zgodzą się cię leczyć w zamian za trochę złota/surowców/przedmiotów/<tu wstaw swoją walutę>, a nawet czasem za darmo lecz zostawią cię po kilku sekundach walki, łatwo to zauważyć, bo twój pasek życia stanie się pusty z szybkością pędzącego fireballa (czasem też widać napis „you are dead”).