Otwórz menu główne
Homoseksualizm to choroba – tak wynika z prac polskich ekspertów
Propagowanie wiedzy o zdrowym współżyciu powinno następować już w wieku przedszkolnym
Do dupy z taką robotą!
Psy o gejach
Yes, we can!
Barack Obama o dojrzewaniu płciowym homoseksualistów
Tato, a jak to jest z dziewczyną?
Syn do ojca geja
Synku, ja w tym tygodniu jestem mamą
Gej z małżeństwa gejowskiego na wołanie: „Tato”
Jestem gejem, jestem les
T.Love o tożsamości seksualnej
Pedał!
Gej o emo
Pierdolę, tak chłop ze chłopem?!
Stachu Jones o homoseksualistach
Widziałem twoich rodziców na mieście. Bardzo mili panowie
Jeden uczeń do drugiego

Homoseksualizmpociąg do osób swojej płci, bez względu na ich orientację.

Spis treści

WystępowanieEdytuj

Homoseksualiści występują w populacji w ilości ok. 1,5%, ale zdarzają się anomalie, np. kiedy homofobiczny rząd prawicowy przez swoje homofobiczne zachowania i homofobiczne wypowiedzi wypędza gejów rodaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii, czego skutkiem jest zmniejszanie ilości urodzeń przypadających na jednego mieszkańca tych krajów – jak alarmują tamtejsi socjologowie.

PrzyczynyEdytuj

Homoseksualizm powstaje w przypadku mężczyzn, gdy żołądź członka męskiego odkryje, że więcej rozkoszy zapewni mu odbyt innego członka męskiego niż otwór pochwy. W przypadku zaś kobiet powstaje na dwa sposoby: gdy pochwa uzna, że nie zapewni rozkoszy (w przeciwieństwie do łechtaczki), lub że przyjemniejsza jest kobieca (!) dłoń niż męski członek.

Teorię psychologiczną o ukrytym homoseksualizmie alkoholików należy tłumaczyć tak, że w przypadku zamroczenia alkoholem człowiek nie jest w stanie odróżnić pochwy od odbytu damskiego, lub męskiego, odbywa stosunek seksualny z osobnikiem, którego płci nie jest w stanie wtedy określić, zakochuje się i uczucie przeradza się w trwały związek. Prawdopodobne jest, że znajomość podstaw tej teorii kazała stwierdzić Palikotowi, kto dokładnie jest gejem, co wynikałoby z ilości zakupowanego alkoholu.

ZaletyEdytuj

  • Reedukacyjna rozrywka więzienna.
  • Przeciwdziała przeludnieniu.
  • Nie sposób o niechciane potomstwo.
  • Adoptowane potomstwo wychowuje się bez anachronicznych wzorów społecznych (bez matki lub ojca).
  • Jest mniej konkurentów do panienek, więc zawsze jest jakaś ciut większa szansa, że w końcu uda ci się jakąś wyrwać. Sytuacja dotyczy także kobiet.

WadyEdytuj

  • Monarchowie geje, jak wspaniały Michał Korybut Wiśniowiecki, nie będą mieli swych rodzonych następców.
  • Homoseksualiście jest dziesięciokrotnie trudniej niż heteroseksualiście rozpoznać czy może kogoś podrywać. Jeśli, oczywiście, przyjmiemy, że 5% społeczeństwa to geje starowierze (których ktoś delikatnie nawrócił w dzieciństwie), a kolejne 5% neofici.
  • Niesprawiedliwe trudności przy płodzeniu i posiadaniu dzieci.
  • Przemoc domowa wśród lesbijek jest trudniej wykrywalna ze względu na problemy ze stwierdzeniem, która z kobiet jest ofiarą, a która sprawcą.
  • Całowanie wśród gejów „gładkie, bez zarostu” wymaga ogolenia się jednocześnie dwojga partnerów.

Zobacz teżEdytuj