Otwórz menu główne
Fine Kat
Szermierz do innego szermierza
Kacie, czyń swoją powinność!
Znany wątek literacki

Kat – postać fikcyjna, jako że nikt nie zna oblicza kata, które jest zasłonięta kapturem. W dodatku nikt był świadkiem egzekucji, o której ofiara mogłaby opowiedzieć własnymi słowami, a jak powszechnie wiadomo, gapie uwielbiają rozsiewać głupie plotki. Oczywiście są ludzie, którzy upierają się wbrew wszystkim, że widzieli kata, ale takie opowieści należy traktować jak fantasmagorie o św. Mikołaju lub Nessie.

Kat w literaturzeEdytuj

W znanej literaturze kat występuje w wielu miejscach, najczęściej jednak w powieściach Fantasy i SF, mitach, bajkach i legendach. Dla przykładu, w swojej powieści erotycznej „Kombajn do zbierania kur po wioskach” Jan Mocny napisał:

Kat to nie stan duchowy, to część umysłu.

Teoria spiskowaEdytuj

Teoria spiskowa brzmi tak: dawno, dawno temu władcy wymyślili kata, by straszyć nim poddanych niczym dzieci – żeby byli posłuszni i grzecznie jedli kaszankę.

Kat to również zespół heavy metalowy i satanistyczny.

Podobno pod wpływem ich muzyki emo byli szczęśliwi, co, rzecz jasna, jest niedopuszczalne i niestosowne.

  To jest tylko zalążek artykułu związanego z postaciami fikcyjnymi. Jeśli rozpoznajesz Rumcajsa i Pszczółkę Maję – rozbuduj go.