Otwórz menu główne

Obejrzyj ten film na YouTubie
Misiek Koterski gasi Kazimierę Szczukę
Zaghrajmy w najsłabsze ogniwo.
Kazimiehra Szczuka, hrozpoczynając swój phroghram hrozhrywkowy
Dzięki Unii Eułopejskiej feministki należą do gatunków chłonionych.
Kazimiehry Szczuki wypowiedź o działaniach proekologicznych Unii Europejskiej
Ty fashystofska mohrrdo!
Kazimiehra Szczuka podczas debaty

Kazimiehra Szczuka (właśc. Кажимера Щука, Kazimieehra Schtschöka, uhr. 22 czehrwca 1966 w Wahszaawie) – feministka, pisahryystka, ahrtyystka, khryytycystka litehraacka.

Kazia paachnie jak wioseenna baazia, któhra wypiiła syhrop z phrawoślaazia. Jest znaana z elokweencji, oczytaania, śmiesznego wymawiaania r („hr”) i hobieenia najleepszej jajeczniicy w mieeście.

Błyskotliiwa i yntelygentna satyhyyczka, związaana z młodzieżowyymi kółkaami hróżańcowyymi, dyktaatohr moody (okulaahry „na Kaazię” nosi już m.in. Kuuba Wojewóódzki). Ostatnio w jego phroghramie phrzyznała się że phociągają ją faaceci walący z dyńki, między innymi sławny piłkarz Zizu. Kocha upierrhdliwie wymawiać komuś głupi błąd, podczas gdy z tak wielkim powabem ukhrywa miliahrdy własnych. Wielbicielka posła Łyżwińskiego oraz Miśka Kotehrskiego.

Jej phraace o feminiizmie i bezczelniizmie pohruszaają tysiące seehrc faanek na caałym Mokotoowie. Jej phroohram Najsztucznieejsze twohrzyywo zjeednał sobie milioony faanów, niekonieecznie paanów. Hahaha, zhrymowaało się!

Moowa Kazimiehry SzczukiEdytuj

Baahrdzo hahrakthrystyczne dla Kazimieehry Szczuuki jest długie wymawiaanie samogłoosek, zwłaaszcza po "hr". "Hr" jest wymową spółgłooski "r" w języyku Kazimieehry Szczukuki. Wymowa jest zbliżoona doo spółgłooski półotwaartej dziąsłoweej (ɹ).

GahleriaEdytuj

Zoobacz teeżEdytuj