Otwórz menu główne
Typowy konfident

Konfident, sprzedawczyk, kabel – osoba lubiana, miła, uczynna, zawsze można na niego liczyć. Wzorowy obywatel. Życiowy cel konfidenta, to podpierdolić jak największą liczbę ludzi, dzięki czemu jest on niesamowicie popularny i kochany, a że miłość bywa brutalna, to często zdarza się, że zostaje przyjacielsko skopany, zrzucony ze schodów, ukrzyżowany.

Zazwyczaj szkolni konfidenci chodzą do klas technicznych, gdzie pod wpływem swojej genialnej wiedzy, przenoszą się do zawodówki, aby podkablować większą ilość uczniów. Często kradną także w hipermarketach, handlując potem swoimi łupami i oskarżając potem kupujących łupy o paserstwo. W telefonie mają szybkie wybieranie numeru 997, nikt też nie wie, dlaczego ciągle podczas jakiejkolwiek bójki biegają z telefonem komórkowym w koło.

Ulubiony teleturniej każdego konfidenta to Zakapuj swojego proboszcza, lub program Prokurator i gliniarz, z którego biorą inspiracje płynącą z wzorowego policjanta zwalczającego wszelkie zło.

Zawsze jest przeciwnikiem ideologii JP.

WyglądEdytuj

Często kujon. Zazwyczaj ma posiniaczone całe ciało (zwłaszcza głowa) od ziomali i dresiarzy.

Gra w konfidentaEdytuj

  • Przypadkowe nieumyślne podp enie = 2 punkty.
  • Niby nieumyślne podp enie = 5 punktów.
  • Zwykłe podp enie w cztery oczy z przełożonym, bez świadków = 10 punktów.
  • Anonimowe samopodp enie mimo, iż nie jest się winnym; byle zaistnieć = 20 punktów.
  • Podp enie w obecności świadków = 30 punktów.
  • Samopodp enie bez świadków = 40 punktów.
  • Samopodp enie przy świadkach = 50 punktów.
  • Podp enie w obecności podp anego bez innych świadków = 60 punktów.
  • Podp enie w obecności podp anego w obecności świadków = 70 punktów.
  • Podp enie w obecności podp anego, pomimo że podp any nie jest winny = 80 punktów.
  • Podp enie w obecności podp anego, pomimo że czynu dokonał sam podp ający = 90 punktów.
  • Podp enie w obecności podp anego, pomimo że czynu dokonał podp ający na spółkę z przełożonym, do którego się podp a = 100 punktów.
  • Bonusy:
    • Podp enie najlepszego kumpla = dodatkowo 20 punktów.
    • Podp enie, zanim czyn zostanie dokonany = dodatkowo 30 punktów.
    • Kiedy dzień wcześniej piło się z podp anym jego wódkę w jego domu = dodatkowo 50 punktów.