Otwórz menu główne
Myślenie ma przyszłość!
Wróżka o myśleniu.
Myśl! Myślenie nie boli!
Ktoś, kto chyba nigdy nie myślał o myśleniu.

Myślenie – bardzo skomplikowany proces mający miejsce w mózgu właściciela, mimo że u zwierząt także ten organ występuje, to myślenie zachodzi tylko u ludzi (i to niektórych!). Ze względu na małą ilość myślących wprowadzono mózgoruszacze nazywane szkołami. Wbrew pozorom każda osoba ludziopodobna miała kiedyś okazję do wykonania procesu myślenia.

Spis treści

Zaczynamy myślećEdytuj

Po raz pierwszy zachęca się nas do myślenia w przedszkolu, ale ponieważ znaczna większość dzieci to olewa, zmusiło to Komisję Edukacji Narodowej do wymyślenia[1] innego sposobu. Gdy zaczęliśmy uczęszczać do szkoły, zmuszano nas do myślenia. Ponownie większość to olewała, przez co nie otrzymali promocji do następnej klasy.

GimnazjumEdytuj

Jest jeszcze gorzej. W tym okresie buntu, nastoletnie dzieciny wyłączają myślenie. Pobudza ich do tego wyłącznie chęć potrzeba dostania się do następnej klasy, inaczej tata ostro po nas, niemyślących, pojedzie.

Szkoła średnia i jeszcze dalej!Edytuj

Tu zaczynamy myśleć racjonalnie i trzeźwo.[2] Dostajemy się do jakiejś roboty, np. na stanowisko kierownika w McDonald's. Później myślimy o związku małżeńskim. I proszę, zaczynamy myśleć!

Zobacz teżEdytuj

Przypisy

  1. Powtarzam! Każdy myśli! Nawet politycy!
  2. Tak, na pewno...