Otwórz menu główne
Prawdziwe logo stacji
To był gol obok bramki.
Jeden z komentatorów Polsatu Sport
Strasznie się spieszą...
Inny komentator PS podczas wyścigu F1

Polsat Sport (właść. Polszmat Szprot, PS) – polska stacja antysportowa zajmująca się powtórkami relacjami na żywo z meczów piłkarskich, siatkarskich, tenisowych, piłkarskich, rzadziej koszykarskich, jeszcze badmintonowych i piłkarskich, oraz wyścigów F1 i magazynów – nie zgadniesz – piłkarskich. Ostatnio jednak telewizja przerzuciła się na siatkówkę i transmituje ją 24 godziny na dobę w obu kanałach sportowych (bo Polska odnosi w niej sukcesy).

PoczątkiEdytuj

Któregoś dnia Zigi Solorzak postanowił założyć superstację sportową. I tak oto narodziły się początki relacji sportowych w Polsce. Kilka lat później, gdy oglądalność stacji wynosiła 67%, założył nową stację zwaną Polsat Sport Extra. Tam emitowane są ekstrakity ekstrahity sportu, takie jak Formuła 1, czy turnieje tenisowe ATP.

Polsat FutbolEdytuj

Kiedy Polsat dostał prawka do powtórek (sic!) meczów Manchesteru City, Chelsea Londyn, Barcy, czy też Bayernu, założyli w pełni profesjonalną stację piłkarską. Obecnie to się opłaca bardziej niż wcześniej, gdyż mają prawo do 4 meczów Ti-Mobajl Ekstrakasy. Co ciekawe, Solorz jest też właścicielem Śląska Wrocław, więc pewnego dnia wspomógł sędziego finansowo i dał swojemu kochanemu klubowi drugie miejsce w lidze. Obecnie nieżyjący kanał, zamknięto z powodu małej dostępności.

KomentatorzyEdytuj