Otwórz menu główne

Reaktor termojądrowy – wynalazek polskich uczonych ze światowej sławy uczelni – Uniwersytet Pruszcza Gdańskiego imienia Lasów Pomorza. Pracował nad nim zespół następujących soczyście pomorskich uczonych:

  • Siemowit
  • Siemomysł
  • Ziemowit
  • Światowid

Historia budowy

Pewnego dnia trzech pogańskich książąt z cholernie mrocznych lasów pomorza postanowiło jakoś zostawić po sobie ślad w swojej pogańskiej krainie. A że Germanie z zachodu i Rusini z wschodu kopsnęli się z giry i postanowili rozedrzeć naszą wspaniałą mroczną ojczyznę na dwie części, to zaiste było im śpieszno. Zebrało się trzech chłopa i zaczęli dumać. po trzech miesiącach dumania uznali, że nic nie wydumają. Wtedy wzięli swoje gitary, bębny i zagrali „Odę do wszystkich mrocznych bóstw lasów pomorza”, prosząc o natchnienie. Wtedy zszedł do nich Światowid i rzekł „Aby żyło się lepiej, niech się stanie reaktor termojądrowy”.

Reperkusje

Gdy potężna i wszechmocna natura zorientowała się, że z tego będą same kłopoty, ze swą zielona jarzeniówką mistrz Yoda kopsnął bandę Słowian do silosu, który był metalowy. Tak naprawdę powstali Pagan metale.

  To jest tylko zalążek ahtykułu z dziedźyny technyky. Jeśly nie posiadasz żadnej wady wymowy – rozbuduj go.