Otwórz menu główne
Disambug.svg Ten artykuł dotyczy kucharza. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Więcej finezji!
Robert Makłowicz, walcząc z hejtem
Smakuje wyłącznie słodko i doskonale
Robert Makłowicz podlizuje się Kurskiemu

Robert Makłowicz (właśc. Sir Robin McWovitch, ur. 12 sierpnia 1963 w Krakowie) – polski kucharz, krytyk kulinarny, przyjaciel Ewy Wachowicz i Ewy Świecińskiej, znany klient sklepów Alma. Największa twarz Galicji, przyjaciel Austriaków, Węgrów i Niemców.

Urodził się 12 sierpnia 1963 w Krakowie, czyli dość dawno temu, i od razu przyrządził sobie pyszną kaszkę mannę z malinami i whisky. Był to zarazem pierwszy odcinek Podróży kulinarnych…

Prawdopodobnie nie istnieje na ziemi taka forma życia, której nie zagraża usmażenie/ugotowanie/uduszenie/zamarynowanie przez Robina. W przypadku wykrycia śladów życia na Marsie McWovitch poleci tam z pierwszą ekspedycją, żeby od razu to ugotować, a przy okazji opowiedzieć parę naprędce wymyślonych anegdot.

Życiowym osiągnięciem Makłowicza jest wspomniany już program Podróże kulinarne Roberta Makłowicza, który został w 2017 usunięty z anten TVPis. W programie tym jeździł po całym świecie ze swoją wierną kuchenką gazową i gotował wszystko, co mu tylko przynieśli. Swoimi wyrobami częstował później przypadkowych tubylców, których opinii nigdy nie poznaliśmy, gdyż podejrzanie szybko znikali z kadru.

Ciekawostki

  • Robert Makłowicz przeczytał o sobie artykuł.
  • Pan Robert nigdy nie uderzy Ciebie, gdy powiesz mu, że podlizywał się TVP…
  • …nie oberwiesz także za wypomnienie mu, że naskoczył na Ewę Wachowicz, gdy ta poszła do Polsatu…
  • …ale gdy powiesz przy nim kasza manna, to dostaniesz w pysk i polecisz przez pół sklepu.