Otwórz menu główne
Disambug.svg Ten artykuł dotyczy polskiego polityka. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Zamach w Egipcie w Kaliszu Kalisz Ryszard
Łącznie w ubiegłym roku Centralne Biuro Śledcze zabezpieczyło 88 kilogramów marihuany, 53 kilogramy heroiny, 17,5 tysiąca tabletek SLD.
Ryszard Kalisz chwali się dokonaniami CBŚ
Stoję w rozkroku, bo tak chcę!
Ryszard o swoich problemach w znalezieniu miejsca w SLD
Idę na dietę
Poselską
Ryszard Kalisz o swoich planach
Sport to zdrowie!
Życiowe motto Rysia

Ryszard Kalisz (ur. 26 lutego 1957 w Warszawie) – najprzystojniejszy celebryta polskiej polityki. Kaliszanin urodzony w Warszawie, człowiek, który dzięki swojej tuszy zwiększa ilość miejsc w sejmie dla SLD. Jedyny polityk, który otwarcie mówi, że mało zarabia. Jego głównym hobby to gra w piłkę nożną na akcjach charytatywnych w TVN.

Spis treści

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Ryszard Kalisz posiada tak olbrzymią głowę, że wykonanie odpowiedniego ujęcia wymaga dużego doświadczenia kamerzysty. Posiada także mocno rozbudowane mięśnie piwne. Z twarzy przypomina Annę Grodzką przed procesem transformacji ustrojowej, zaś policzki posła wyglądają jak wypełniony rybami dziób dorodnego pelikana.

ŻyciorysEdytuj

Jako typowy polski polityk, w 1978 roku wstąpił do PZPR. W 1999 roku wspomógł w zakładaniu SLD poprzez sztucznie zabieranie przestrzeni, by partia wydawała się większa. W 2000 roku działał jako promotor Olka. Największym wówczas dokonaniem Ryszarda Kalisza było twierdzenie, że na Ukrainie Olek połamał sobie prawą goleń butelką po napoju czterdziestoprocentowym. W 2004 roku został powołany na stanowisko ministra spraw wewnętrznych i administracji przez Marka Belkę.

CiekawostkiEdytuj

  • Wyrzucenie Kalisza z SLD wywołało spadek liczby miejsc zajmowanych w sejmie przez lewicę o 10% i spadek poparcia dla SLD o 40%.
  • Jest jedynym posłem widocznym na mapie Polski.
  • Jest widoczny z kosmosu.

Zobacz teżEdytuj