Otwórz menu główne
Disambug.svg Ten artykuł dotyczy instytucji. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.

Sądem określa się zbiór ludzi, którzy zmarnowali 5 lat swojego życia na to, by studiować prawo, przez co teraz mogą wsadzać ludzi, których nie lubią do więzienia, oraz instytucję w której są zebrani.

Spis treści

Historia sąduEdytuj

Polskie sądy powstały w wieku wielkiego sprzeciwu i liberum veto. Ich geneza nie jest pewna, ale istnieją pewne hipotezy. Najpopularniejsza z nich z nich mówi o tym, że pewien polski król był taki leniwy, że nie chciało mu się wysłuchiwać wszystkiego, co podwładni mają do powiedzenia, oraz to, czego nie mają do powiedzenia, ale mówią, bo ktoś im kazał. Postanowił więc, że zwali ten obowiązek na szlachtę, która oczywiście uwielbiała mieć władzę, więc niewiele myśląc zgodziła się. W ten sposób powstał Trybunał koronny. Po kilku(set) latach szlachta zorientowała się, że wdepnęła w gówno, więc postanowiła podarować te gówno mieszczanom. Niestety szlachta nie zauważyła, że Polska nie istnieje, więc nie ma władzy. Po 123 latach zrealizowała swój szatański plan. W taki sposób powstały sądy w dzisiejszym rozumieniu tego słowa.

Sąd w obecnej PolsceEdytuj

W obecnej Polsce sądy istnieją już tylko symbolicznie, nie spełniają już swojej funkcji, bo po prostu nie są w stanie tego robić. Ich rolę przejęła mafia. Ale jednak skoro sądy istnieją, to trzeba coś o nich napisać:

Podział sądówEdytuj

Sądy dzielą się na sądy rejonowe, okręgowe, apelacyjne i sąd najniższy najwyższy.

Sądy rejonoweEdytuj

Sądy te, chociaż są najniższe, to są najlepsze, bo zachowują najwięcej pozorów - zbierają się i marnują czas najczęściej. Niestety nie mają żadnej władzy, bo jak komuś się tylko chce, to może się odwołać od ich decyzji.

Sądy okręgoweEdytuj

Podobne do rejonowych, ale jest ich trochę mniej i mają trochę większą władzę.

Sądy apelacyjneEdytuj

Ich rolą jest - o dziwo - przyjmowanie apelacji. Badania CBOS wykazują, że tylko 2% Polaków domyśliło się tego z nazwy. Mają czasem większą, a czasem mniejszą władzę niż sądy okręgowe.

Sąd NajwyższyEdytuj

Pomimo, że jest najwyższy zasiadają w nim najniżsi sędziowie. Średnia wzrostu sędziego sądu najwyższego to tylko 162cm! Ich funkcja jest taka sama, co rejonowych, tylko że odwrotna.

Trybunał KonstytucyjnyEdytuj

Sąd nietypowy, gdyż nie osądza się tam obywateli, tylko sprawdza zgodność ustaw z Konstytucją. No jakby tego mało było, tamtejsi sędziowie uznali, że Konstytucja dopuszcza puszczanie reklam z Leninem, paradowanie w koszulce z Che Guevarą lub strojenie sobie żartów z sierpa i młota czy liter CCCP.

Trybunał StanuEdytuj

Drugi z kolei sąd nietypowy, a także najmniej aktywny sąd w RP. Jego zadaniem jest osądzanie najważniejszych osób w państwie, takich jak Prezydent, szef Rady Ministrów, itp. Jego mała aktywność będzie malała tak długo, jak u władzy będzie Donek.

Sala sądowaEdytuj

Sala sądowa to sala, w której odbywają się rozprawy. Zwana też Salą rozpraw. Salą rozpraw może być każde pomieszczenie, pod warunkiem spełnienia 2 warunków: musi być w niej ciasno i musi znajdować się w niej 3 lub więcej czerwonych fotelów.

Interpretacja przestępstw według polskich sądówEdytuj

Dla polskich sądów największymi przestępstwami są:

  • Wbiegnięcie na pustą murawę Stadionu Narodowego (Basenu Narodowego) przed rozpoczęciem meczu. Za to przestępstwo grozi do 3 lat więzienia.
  • Bycie skopanym po głowie przez policjanta. Za oberwanie od agresywnego funkcjonariusza grozi do 5 lat więzienia.
  • Niezapłacenie 2 zł zaległości komornikowi.
  • Parodiowanie prezydenta w internecie. ABW o 6 rano i ciąganie po sądach.
  • Niesienie polskiej flagi.
  • Sprzeciwianie się homoseksualizmowi.

Dla polskich sądów nie jest przestępstwem:

  • udział w mafii pruszkowskiej
  • rzucenie dzieckiem podłogę w wyniku którego nastąpiła śmierć
  • mataczenie w śledztwie i wymyślanie fikcyjnych porwań
  • pobicia przez bojówki Antify
  • propagowanie komunizmu
  • nadużycia policjantów
  • prowadzenie samochodu przez pijanego prokuratora
  • prowadzenie samochodu przez pijanego sędziego

CiekawostkiEdytuj

  • Władza sądu jest odwrotnie proporcjonalna do ilości zatrudnionych w nim ludzi
  • Trybunał Koronny nie był trybunałem, tylko sądem
  • Średnia wieku komputerów na sali sądowej to 268,(3) roku
  • Metalowe orzełki na piersiach sędziego są wykonane najczęściej z plastiku
  • Grzegorz Braun spędza tam większość swojego życia

Zobacz teżEdytuj