Otwórz menu główne
Valinor? Pod Krakowem, kurCenzura2.svg!
Janusz zapytany o położenie tegoż kraju
Według mojej opinii, to jest konspiracja.
Jakiś ork
Drzewa Valinoru, miejsce orgii Elfów i Ainurów

Valinor – królestwo Valarów położone pod Lublińcem w Amanie. Kraina zamieszkana także przez elfy, innych Ainurów i dwa hobbity. Kraj wiecznego szczęścia dla spiczastouchych.

CharakterystykaEdytuj

Kraj składa się głównie z niczego, choć można znaleźć tam także coś. Główną atrakcją były Dwa Drzewa, ale zniszczył je Melkor. Teraz najpopularniejszym punktem tej wyspy jest budka z hot-dogami otwarta przez Kamila Durczoka. Prawdopodobnie jedyne miejsce gdzie żaden stół nie jest upier . Znajdziemy tam także najwyższy szczyt całej Ardy, czyli Górkę Szczęśliwicką Taniquetil. Na górze możesz kupić od władcy Valarów tani quetil, lokalny przysmak złożony z gówna, gówna i kremu jabłkowo-marchewkowego.

Główne miastaEdytuj

Wycieczka z Częstochowy
  • Valmar – stolica.
  • Tirion – miasto znane z tego, że pisze się o nim jako o znanym mieście z powodu tego, że jest znane.
  • Alqualondë – główny port przeładunkowy. Wszyscy wiedzą o tym, że w kontenerowcach przemycane są narkotyki, ale wszyscy mają to w dupie.
  • Trzonowe – plagiat podwarszawskich Ząbek. Znajduje się tam szpital dla chorych umysłowo oraz obiekt wypoczynkowy.

CiekawostkiEdytuj

  • Jedynym Polakiem, który dotarł do tej krainy (oczywiście pod przykrywką) jest Jerzy Urban.
  • Średnia prędkość pobierania wynosi tam 333,33 Mb/s.
  • Nigdy nie dotrzesz do Valinoru.
  • Głównym dochodem dla gospodarki jest branża spożywcza. Eksport opiera się na bakłażanach, kalafiorach, wodzie mineralnej i kanapkach z bekonem. Te ostatnie to absolutny hit w Gondorze, ludzie się tam o nie zabijają.