Otwórz menu główne
Józek Stalin gościnnie w Wiadomościach
Wiadomości w 2016 roku – bezstronność i prawda 24 godziny w miesiącu na dobę
Uderzające podobieństwo, nieprawdaż?
Mam dla was złe wiadomości!
Napis z reklamy Wiadomości, zachęcający do oglądania
Wiadomości w naszym nowym dzienniku będą dobre lub złe, oby tych ostatnich jak najwięcej, ale zawsze nieprawdziwe.
Pierwsze zdanie wypowiedziane w Wiadomościach
Fakty od Wiadomości różnią się tym, że w Wiadomościach nie ma faktów, a w Faktach nie ma wiadomości.
Radio Erewań
Co zmieniły „Wiadomości”? Wcześniej, zdaniem Marzeny Paczuskiej, „jedynym dopuszczalnym językiem opisu świata, gospodarki, polityki, wiary, życia społecznego był język 'Gazety Wyborczej' – stwierdziła kierowniczka redakcji „Wiadomości” w rozmowie z tygodnikiem „wSieci”.
Wiadomości o sobie

Wiadomości TVPiS (ur. 18 listopada 1989) – program dezinformacyjny emitowany w TVP1 i TVP Polonia. Opowiada o tym, co się dzieje na planecie Ziemi, oraz o tym, co się stało ze śmieciami wystrzelonymi w kosmos, takimi jak satelity. Niegdyś uważane za źródło informacji godne zaufania, ale potem do władzy dorwała się Solidarność. Dzisiaj tuba propagandowa rządu. Nieważne jakiego, zawsze dla aktualnego.

Spis treści

Informacje

Zawsze prawdziwe, z północnokoreańską polską patriotką Danutą Holecką. Czasami gdy Danuta podlizuje się Prezesowi, to informacje prezentuje Krzysztof Ziemiec (który sabotował pracę Kraśki i Tadli w 2015 roku) oraz Michał Adamczyk, który miał zaszczyt ogłosić, że Polska odzyskała godność.

Sport

Po informacjach pokazuje się ludzi, którzy popisują się po to, aby pochwalić się z swoim krajem. Bardzo lubi komentować ich Przemysław Babiarz. Bardzo charakterystyczny był pomarańczowy pasek ze sportami, który przewijał się na dole. Zdjęli go w 2006 roku. Szkoda bo, był najciekawszym elementem tego programu.

Pogoda

Na koniec wysyłają szamanów z Kretem prawdziwych meteorologów niepopierających wrogów ludu aby robili pogodę, którą potem pokazują w „Wiadomościach”.

Główne reportaże poruszane w Wiadomościach

Najważniejsze informacje, wiarygodne źródła i obiektywność to domena relacji z Wiadomości
  • Wielka kompromitacja KOD
  • 150 tys. za urlop Rzeplińskiego
  • Jak jest zima to jest mróz
  • Kłótnia w obozie okupantów
  • Parada liderów KOD
  • Prawnicy, którzy nie znają prawa
  • Radykalna opozycja znów grozi
  • „Lewa kasa z dotacji zewnętrznych” dla KOD?
  • Poseł PO: diabeł królem
  • Wpadka za wpadką
  • Skandaliczne słowa w imię walki z rządem
  • Petru i Schmidt z ważną zagraniczną wizytą
  • Jak manipuluje niemiecka telewizja publiczna
  • Sylwester z Michnikiem
  • Francja zamyka usta przeciwnikom aborcji
  • Moralność w trakcie kompromitacji
  • Spór między liderami radykalnej opozycji
  • Wigilijny pasztet
  • Kolejna próba destabilizacji państwa?
  • Opozycja odrzuca apele Kościoła
  • Wigilia według radykalnej opozycji
  • Niemiecka telewizja musi przeprosić
  • Sędziowie próbują bojkotować prawo?
  • Kto finansuje protesty opozycji?

Ciekawostki

  • „Wiadomości” zastąpiły „Dziennik Telewizyjny” teoretycznie po to, aby zerwać z komunistyczną przeszłością. Jednak w czołówce „Dziennika” napis „Dziennik” był wyświetlany pod mapą świata. Podobnie było przez jakiś czas w czołówce „Wiadomości”. A obecna jest tak samo długa, jak w PRL. Świadczy to o tym, że ten program jest starym, „dobrym” „Dziennikiem Telewizyjnym” z nową oprawą graficzną.
  • Logiem Wiadomości od zawsze jest litera W (nie tak jak w porządnych programach informacyjnych mapa świata czy kula ziemska). Na dodatek nigdy ono nie było prawdziwym W – zapisywane było w alfabecie pokemonów – najpierw było VV, potem \\' (to drugie jeszcze mniej przypomina W, przez co jest bardziej pokemoniaste). Z tego wynika, że Wiadomości od samego początku były programem przeznaczonym dla pokemonów.