Otwórz menu główne
Disambug.svg Ten artykuł dotyczy polskiego prezentera. Zobacz też hasła o innych osobach o tym imieniu.
Zygmunt Chajzer reklamuje płyn do płukania Vizir
Nie czekaj na pieniądze. To pieniądze czekają na ciebie.
Nie szukaj pieniędzy. To pieniądze znajdą ciebie
Zygmunt Chajzer stosujący radziecką inwersje
Dzień dobry, tu Zygmunt Chajzer. Czy ma pani w domu bajzel?
Zygmunta zagajenie klasyczne

Zygmunt Vizir Bajzel Chajzer (ur. 1 maja 1954 w Poznaniu) – polski prowadzący, tancerz i sprzedawca proszków Vizir. Idealny typ domokrążcy.

Wielka sława Zygmunta

Zygmunt zasłynął powalającym uśmiechem i talentem konferansjerskim. Oto niektóre programy prowadzone przez niego na przełomie dziejów:

  • Idź na całość (19972000) – Zygmunt pytał się uczestników którą bramkę wybierają i razem z publicznością skandował tytuł programu.
  • Ananasy z mojej klasy – Zygmunt propagował zdrową żywność zachęcając młodzież szkolną do spożywania w swoich klasach ananasów tudzież innych owoców.
  • Chwila Prawdy (20022004) – Zygmunt mówił uczestnikom, że to ich chwila prawdy po czym z żalem stwierdzał, że na pewno następnym razem się uda.
  • Grasz czy nie grasz (20052007) – Zygmunt pytał uczestników czy grają czy nie grają przy udziale atrakcyjnych pań z walizkami pełnymi pieniędzmi.
  • Gwiezdny Cyrk – Zygmunt zabawiał się w klauna cyrkowego nabijając się z ludzi znanych z tego, że są znani
  • Moment prawdy – Zygmunt zadaje pytania egzystencjalne typu „Czy to prawda, że w młodości uprawiałaś seks z nietoperzem?”